Lana Fredriksson ♥

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Lana Fredriksson - 19 juni 2011 22:00

I’m always pushing myself to the limit making sure I stay ahead,
you made me who I am, from the words you said..

HOFFMAESTRO – I'm Not Leaving Now





- Lana Fredriksson

Av Lana Fredriksson - 19 juni 2011 00:01

 


I DID IT :D / D: 




ASSO JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR ! 







  

När jag var ett barn talade jag så som ett barn 
mitt sinne var så som ett barns och du vet 
jag hade barnsliga tankar men vi är inga barn längre eller hur ? 




Oskar Linnros – Genom eld

Oskar Linnros – 25

Oskar Linnros – Din mamma

Oskar Linnros – Ack, Sundbyberg


Oskar Linnros – Ballad från en loftsäng

Oskar Linnros – Debut



Oskar Linnros, hans låtar i mitt ♥



- Lana Fredriksson 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards