Lana Fredriksson ♥

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Lana Fredriksson - 14 juni 2011 23:08

Jag behöver dig så jävla mke just nu, vet att du är sjukt falsk och att du har sårat mig många gånger. Men ändå, just nu behöver jag dig, du va den som alltid hjälpte mig när allt va kefft. Nu är du borta, och du behöver inte tro på det här, men det svider att inte ha dig vid min sida och kunna kalla dig bästavän. Jag sa från början att det här sommarlovet skulle förändra allt, men jag trodde aldrig att det skulle förändras såhär mke, såhär fort. Jag vill ba gå tillbaks till när jag va 5, allt va perfekt då.. Tårarna bara rinner och det är så jävla töntigt att skriva men jag behöver skriva av mig, jag vet inte längre om jag behöver dig eller om jag kan klara mig utan dig. Allt gick bra tills nu, tror jag har nått bottnen, har vart här förut men den här gången vet jag inte om jag kommer kunna ta mig upp. Fast jo, det kommer jag. Det lovar jag, fyfan vilka humörsvängningar jag har.. Men det betyder inte att jag inte menar det jag har skrivit... Eller ? 




Misshandel och sorger, vad fan är det för liv ? 

 


Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan   <- Läser han mina tankar eller vad..?





- Lana Fredriksson 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards