Lana Fredriksson ♥

Alla inlägg under februari 2011

Av Lana Fredriksson - 28 februari 2011 21:30

  




åååh... L Ä N G T A R ! 

Av Lana Fredriksson - 28 februari 2011 20:06

tjatja bloggen.. e på sämst humör. trött på alla falska å billiga människor.. ajja, e int lika sjuk längre men min näsa e ( e så fkng snurrig så jag nästa skrev att min näsa e förkyld..) täppt.. så kan int sjunga, andas.. det är som att jag int lever ;0 ajja, har märkt att jag skriver ajja å jaja heeela tin' xd 



   SJUUUUUKKKKKT gammal bild ! dariis rum på bild (en över mej ;p )  ;) 



pussN   

//


Lana Fredriksson   

Av Lana Fredriksson - 27 februari 2011 17:51

hade ba lust att skriva av mej lite , asso .. saker jag e trött på som jag kommer på nu ; 


  • att va sjuk varje sportlov. 
  • personer som bara "hör av sej" när dom vill något.
  • äckligt te .. xd 
  • att min data laggar
  • bdb börjar bli jävligt tråkigt
  • att jag är på dåligt humör nästan hela tiden ( bara för att de e vinter, säger vi.. ) 
  • när folk härmar mej eller börjar skriva typ exakt som jag.. (pussN) 
  • personer som snackar jätte mkt skit om en person å sen e md den. 
  • personer som säger emot mej när jag vet att jag har rätt. 
  • att min lista börjar bli lite lång å då känner jag mej fett depp.. 
  • att jag int kommer på något mer som jag stör mej på/ e trött på..
  • att jag har typ humör svängningar . 
  • att jag int orkar skriva ibland så vissa inlägg e jätte korta.. 
  • att dom typ 4 sista punkterna är helt meningslösa
  • att det här är sista punkten .

jag mår skit dåligt , orkar int göra nåt.. kmr typ, ääsch ni vill int veta. ska titta på film eller nåt, hare ! ( asg för er som int fattar. ) 

pussN  

//


Lana Fredriksson   

Av Lana Fredriksson - 26 februari 2011 13:10

tjatja bloggeeen... mår sjukt dåligt, har typ influensa eller nåt.. bra start på lovet, jag vet! -.-'  nu orkar int jag skriva mer, mår typ skit illa.. ajja, ska stänga av datan å typ dricka te.. xd haha no lifer x] te är is vattnets ersättare (y' 


pussN   

//


Lana Fredriksson   

Av Lana Fredriksson - 23 februari 2011 20:05

tjatja bloggen ! ni kanske redan fattat att jag typ sitter vid datan å dricker vatten,. md is :D fan va ont jag har i halsen ! men asso.. jag K A N (!) int dricka ljummet vatten! äckligt ju.. jaja, idag hände int så mkt. tråk skolan som vanligt.. Linda bomba mej md axe -.-' eehm.. sen åkte vi hem å nu, efter 5 timmar typ så sitter jag här å snackar md lite folkisch. ska dra nu, orkaar int md datan längre.. ;0 



pussN  

//


  


Lana Fredriksson  

Av Lana Fredriksson - 22 februari 2011 21:44

hej, trött på dig. hejdå .

Av Lana Fredriksson - 21 februari 2011 16:57

tjatja bloggisch, sitter i min säng å typ sjunger å snackar md lite folk på fejjan å msn ;p idag hände typ inge, studiedag imorn :D Linda ska typ sova hos mej å imorn ska vi.. jag vet int vad x] nånting ska vi göra iaf ;)) 




BIG  L O V E !   





pussN   

//


Lana Fredriksson   

Av Lana Fredriksson - 20 februari 2011 17:43

tjatja bloggen ! :D vaknade vid 11 å efter lite saker så åkte jag t skäris md linda, vi letade efter tights, tröja md tryck å typ korta strumpor t mej.. xd tights å tryck tröja hitta jag, men int korta strumpor.. -.-' sen gick vi hem t linda å chilla lite där i typ 10 min, sen stack jag hem :p ååh.. längtar typ lite t imorn ;p 


pussN   

//


Lana Fredriksson   

Ovido - Quiz & Flashcards