Lana Fredriksson ♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Lana Fredriksson - 31 januari 2011 20:53

Dag 12- Någon jag saknar


jag saknar många och mycket. men just nu tänker jag på en person.. mormor. vet inte varför, allt e så jävla komplicerat och jobbigt mellan henne å mina föräldrar. men asso.. det e mkt jag int vet om de så ska liksom int säga saker . men hon va iaf en stor del av min barndom. blir typ alltid gråtfärdig när någon snackar om att dom ska till sina morföräldrar å sånt. för pappas föräldrar e liksom döda, å min mammas föräldrar har vi inte kontakt med.. knas . blir också lite irriterad när någon snackar om typ att deras mormor har dött, visst.. det e synd om dom. men dom ska va glada att dom fick den tiden. 


NU VET NI DET. 


pussN   

//


Lana Fredriksson   

Av Lana Fredriksson - 30 januari 2011 13:50

Dag 11- Tio saningar om mig.



  1. jag älskar killar. ;$
  2. jag gillar killparfym (a'
  3. jag hatar reklam. 
  4. jag älskar mina vänner .
  5. jag hatar falska människor. 
  6. jag blir lätt irriterad . 
  7. jag hamnar lätt i bråk .
  8. jag är smart, om jag försöker. 
  9. jag får ångest om jag int plattar håret .
  10. jag gjorde inte den här listan helt själv.. ;$


pussN  

//


Lana Fredriksson   

Av Lana Fredriksson - 28 januari 2011 19:05

Dag 10- Tre saker som finns i mitt rum . 


tv :D

bärbara :D

å just nu, Linda (y' 


hihi ;$$$$$$$$$$$$$$$$$

   min älskarinna (aa' 





pussN   

//


Lana Fredriksson   

Av Lana Fredriksson - 24 januari 2011 18:30






Följ min blogg med          




pussN  

//


Lana Fredriksson   

Av Lana Fredriksson - 23 januari 2011 14:57

Dag 9, En person som betyder mycket för mig. 



om man bara får välja en person så är det min mamma, kan behandla henne som skit ibland, men jag vet att hon vet att jag älskar henne otroligt mycket. utan henne skulle jag inte stå där jag står idag. går inte att beskriva henne med ord.. 

kan bli riktigt jävla irriterad på henne, men ändå.. hon är min mamma, hon älskar mig oavsett vad. så jag älskar henne, oavsett vad.   


bloggplatsen.se fuckar, så kan int lägga in låtar. klicka på den här länken ; http://www.youtube.com/watch?v=RRIWlCN6cE0&playnext=1&list=PL189047723DAF726A&index=62 ist . 


pussN   

//


Lana Fredriksson    

Av Lana Fredriksson - 18 januari 2011 00:50

tjatja bloggen, sitter å drogar glee låtar xd måste fan sova.. ska t tandis imorn, linda följer md mig, sweeeet ;))) haha, nä men då får man ju sällskap, det är ju mysigt.. HAHA, blir fedt konstig när jag äe trött.. så ska sleepa nu :D 





  bara för att den är bra.. och jag kan spela den på gitarr (aa' 



pussN   

//


Lana Fredriksson   

Av Lana Fredriksson - 16 januari 2011 20:56

tjatja, ehm.. hittar inga utomlandsbilder, så.. hoppar över den . 



Dag 8, Ett minne jag har . 



jag har många minnen. 









asso är på sämst humör, vill ba dra från sverige å slippa alla falska här i typ 1 vecka.. är det verkligen för mkt begärt ? tydligen.. 





jaja, ni kanske märker att jag inte är på blogghumör. så ska sluta skriva nu, uppdaterar när jag har lust. 



//


Lana Fredriksson .

Av Lana Fredriksson - 13 januari 2011 20:38

assooo förlååååt, men jag har ju nyss fått ny data. så har inga bilder från somras, så ni får 2 inlägg imorn :))))




PussN   



Lana Fredriksson   

Ovido - Quiz & Flashcards