Lana Fredriksson ♥

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Lana Fredriksson - 18 juni 2011 22:48

Jupp okej. Bdb, eller dv som typ alla kallar det nu.. Iaf, tar bort bdb imorn. Kbry, visst ? :D Haha nej men a, det suger liksom nu. Inga sociala, alla har väl skaffa sig liv eller nåt sånt. Idag hände int så mkeee, eller jo, tanka på mitt busskort (y'.. Det va allt :) Nej dåå.. Åkte t skäris med Linda, sen tyyyp kolla vi lite där och sånt. Fuck... Skriver som värsta tönten :') Alltså jag är så jääävla trött på Stockholm. Åker int t Frankrike förens i Juli, skit sak. Ööh.. Hur blir jag hel efter att du tog sönder mig ? Thats right bitches, knarkar gamla låtar. Haha en till läskig sak, typ direkt efter att jag skrivit de där inlägget med Medina – Sagoland <-- den låten så vare nån på min msn som lyssna på den :p Vet fortf int om den läst min blogg och klickat in på låten eller om det bara va ett konstigt sammanträffande.. Något jag aldrig kommer få veta ? ;d Ajja, så intressant vare faktiskt inte, eller ? ;)

 Daniel Adams-Ray – Gryningspyromanen <-- Aaa... Nu vet ni.

Maskinen – Kärlek Vid Sista Ögonkastet <- §



 Mina läppar eller vad fan det är ser typ f1 konstiga ut, men jaja :d





- Lana Fredriksson 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards