Lana Fredriksson ♥

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Lana Fredriksson - 16 juni 2011 20:28

Nu är det såhär att jag har bestämt mig för en sak, nu lever jag bara efter en regel och det är : Dream as if you’ll live forever, live as if you’ll die today. 


Det läskiga är att när jag hade tänkt en stund och skulle skriva det här så hade jag fått den här kommentaren : 


Sanae Alami

Torsdag 16 juni 18:39

Men Lana sluta deppa ner dig själv! Du gör mig deprimerad! :o Snälla, alla dina texter och musik-inlägg river ut mitt hjärta! Sluta snälla, du mår inte bättre av det ändå hjärtat! <3


Läskigt.. Enligt mig :) Men från och med nu ska jag skita i det förflutna och leva i nuet. SÅ DE SÅ :D 



 



- Lana Fredriksson 

Av Lana Fredriksson - 16 juni 2011 14:00






Daniel Adams-Ray – Himlen luktar plast  ♥



Vi föddes för att vinna 

Men föll i horisonten 
Tusen skeva bilder 
I frihet är jag fången 
Staden äter upp mig 
Kastar ut en våldsamt 
Men våra hjärtan brinner 
När allting annat slocknat


Vi flyger utan vingar 
I skuggan av betongen 
När horisonten flimrar 
Släpper vi kontrollen


Himlen luktar plast, hjältar överallt 
Allt är likadant så rym med mig inatt 
Himlen luktar plast, hjältar överallt 
Allt är likadant så rym med mig idag 
Himlen luktar plast, hjältar överallt 
Allt är likadant 
Så rym med mig, rym med mig 
Rym med mig inatt.




 


- Lana Fredriksson 













Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards