Lana Fredriksson ♥

Alla inlägg under maj 2011

Av Lana Fredriksson - 31 maj 2011 19:51

Jag älskar dig, jag hatar dig, jag saknar dig, jag glömmer dig.
Jag älskar att hata dig och jag saknar att glömma dig.
Jag fattar inte varför, jag fattar inte nu.
Jag hade ju en livsglöd men den har brunnit ut.




- Lana Fredriksson 

Av Lana Fredriksson - 30 maj 2011 22:19

Asso... HORA. 

Av Lana Fredriksson - 29 maj 2011 21:05

Ingen aning om hur gammal killen är men han är så jävla mkt bättre än Justin Bieber. Men hans engelska är ju lite.. Mindre bra :) 
 
- Lana Fredriksson 

Av Lana Fredriksson - 29 maj 2011 20:41

1. Jag hatar glitter.

2. Jag har små händer för min ålder och längd.

3. Jag får känslor för killar ganska lätt. 

4. Jag är rädd för inavlar. 

5. Jag hatar verkligen att göra läxor. 

6. Jag kan inte koncentrera mig utan musik. 

7. För typ en vecka sen kom jag på att jag är sjukt mörkrädd.

8. Jag har helt sjuk musiksmak. 

9. Jag är nog den enda som älskar min säng.

10. jag vill ha sommarlov NU !



Snoop Dogg – Wet

Rihanna – California King Bed älska ♥




 


- Lana Fredriksson 

Av Lana Fredriksson - 29 maj 2011 13:48

asso såhääääääääääääääääääääääääär söööta :') 




- Lana Fredriksson 

Av Lana Fredriksson - 28 maj 2011 23:19

Jag gjorde ett stort jävla misstag. Fuck vad man kan ha fel. Vill ba spräcka ditt face just nu.. HORA, ett ord som beskriver dig perfekt .







Du skryter om dig som om du vore snygg
Du ser ut som ett rövhål och pratar som ett svin 
Kan du bara lägga ner och inte bråka hela tin 
Lägg av nu, skärp till dig en gång för alla 
Jag svär att en dag ska jag få dig att falla.


- Lana Fredriksson 

Av Lana Fredriksson - 28 maj 2011 23:03

hihihihih VII VAAAANN ! :D


  

Alltså, jag HATAR killar som tar fotboll föör personligt. Man kan liksom driva lite om att laget dom gillar förlora sen blir dom skit sura.. Det är ju inte ens dom själva som spelar ? HAHAHA det är ju ba patetiskt. Enligt mej :) 





 haha asso jag tar typ inga egobilder längre :p  



- Lana Fredriksson 

Ovido - Quiz & Flashcards