Lana Fredriksson ♥

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Nu fan.

Av Lana Fredriksson - 16 juni 2011 20:28

Nu är det såhär att jag har bestämt mig för en sak, nu lever jag bara efter en regel och det är : Dream as if you’ll live forever, live as if you’ll die today. 


Det läskiga är att när jag hade tänkt en stund och skulle skriva det här så hade jag fått den här kommentaren : 


Sanae Alami

Torsdag 16 juni 18:39

Men Lana sluta deppa ner dig själv! Du gör mig deprimerad! :o Snälla, alla dina texter och musik-inlägg river ut mitt hjärta! Sluta snälla, du mår inte bättre av det ändå hjärtat! <3


Läskigt.. Enligt mig :) Men från och med nu ska jag skita i det förflutna och leva i nuet. SÅ DE SÅ :D 



 



- Lana Fredriksson 

 
 
Sanae Alami

Sanae Alami

17 juni 2011 12:14

Man tackar! Bra där Lana lev i nuet! :DD
-Haha. Nej inte jag och axel. Vafan vi måste träffas så att jag kan få förklara! <3

http://crazynmusic.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lana Fredriksson - 21 juni 2011 00:04


Japp... Då byter jag blogg då ;)      http://lanafredriksson.blogg.se/http://lanafredriksson.blogg.se/http://lanafredriksson.blogg.se/          Tryck på bilden ;)))      - Lana Fredriksson  ...

Av Lana Fredriksson - 20 juni 2011 18:01


Yes, byter blogg igen. Kommer liksom inte vidare med den här bloggen, om ni fattar vad jag menar. Har haft olika bloggar i mer än 1 år och stått på samma dåliga plats, så nu är det dags att ta steget vidare och tjäna pengar och få många fler prenumer...

Av Lana Fredriksson - 19 juni 2011 22:00


I’m always pushing myself to the limit making sure I stay ahead,you made me who I am, from the words you said.. HOFFMAESTRO – I'm Not Leaving Now         - Lana Fredriksson ...

Av Lana Fredriksson - 19 juni 2011 00:01


    I DID IT :D / D:        ASSO JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR !                 När jag var ett barn talade jag så som ett barn mitt sinne var så som ett barns och du vet jag hade barnsliga tankar men vi är inga barn längre e...

Av Lana Fredriksson - 18 juni 2011 22:48

Jupp okej. Bdb, eller dv som typ alla kallar det nu.. Iaf, tar bort bdb imorn. Kbry, visst ? :D Haha nej men a, det suger liksom nu. Inga sociala, alla har väl skaffa sig liv eller nåt sånt. Idag hände int så mkeee, eller jo, tanka på mitt busskort (...

Ovido - Quiz & Flashcards