Lana Fredriksson ♥

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Lana Fredriksson - 17 juni 2011 23:59

ville ba testa att blogga från mobilen xd onödigtinlägg.nu

Av Lana Fredriksson - 17 juni 2011 18:49

David Guetta – Memories (feat. Kid Cudi)   14 juni.. HAHA 



Sitter i sängen och chillar md Linda, har typ utegångsförbud så aaaaa...

 


MEN IMORN BLIR DEEET KUL.. JAOOW . 


David Guetta – Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & Flo Rida)



- Lana Fredriksson 

Av Lana Fredriksson - 17 juni 2011 16:57

Det enda som jag tänker är att en gång i tiden var du min,
men nu är du bara en dröm.

Jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund.
Men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum
Vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm.



Medina – Sagoland





 



- Lana Fredriksson 










Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards