Lana Fredriksson ♥

Alla inlägg under april 2011

Av Lana Fredriksson - 29 april 2011 23:21









 MÅSTE HA ! :o    

Av Lana Fredriksson - 28 april 2011 22:34

Då är man tillbaks från skolans dag. Tråkigaste skiten någonsin.. Fast haha, ibland va de okej :) ÅÅÅH! Asta har mina lurar, jag kommer fan dö :o Men jag ska playa gitarren nu. Bilder kommmer snart, vi hörs sen fan. ;* 



 





Pitbull – Go Girl 


- Lana Fredriksson 

Av Lana Fredriksson - 28 april 2011 14:46

Skolans dag idag då, fyfaan vad tråkigt det kommer bli.. Meeeen, kompledigt imorn ;) najzzzz, fett tråk nu ;o Varför åkte jag inte t skäris ? Ah juste, alla ville t donken. Jag mår illa bara av tanken..

Ajja, dunkar musik. Min buss går 16.02 så ska typ chilla lite, byta om och fixa sminket, för det har blivit cp -.-' 


Mark OH vs Scatman – Scatman - Radio Mix 


Kobojsarna – La Perla



Bruno Mars – The Lazy Song



Dr. Dre – I Need A Doctor



 



- Lana Fredriksson .

Av Lana Fredriksson - 27 april 2011 20:53

tjaaa, typ ganska nice dag idag faktiskt :) började 9, vi gjorde typ badbomber och två, HAHA.. bara för att det är skolansdag imorn ;) iaf, vi slutade 14. Jag, Asta och Darii stack t skäris, kolla runt lite där sen stack Asta hem och jag å Darii åkte hem t henne :) vi typ chilla i hennes säng.. :') sen mötte vi Christina och Martina vid tuben, gjorde lite grejor, sen stack vi till grindstu. Vi lekte lite.. Typ gunga och sånt. Som vanliga tonåringar gör ni vet :) leker i lekparker ;) sexiiigt.. Iaf aa, nu sitter jag här vid skrivbordet, skriver lite texter och lyssnar på musik ; 



HAHA, fastnat.. Tack Christina och darii ;** 


liite bilder ; 

   nya converse fan ;)










   HAHAA, Christina.. :')    Lana & Dariis tvålar förfan ! :D   Asta, Darii, and moii ;)    bästavän :'* 






- Lana Fredriksson . 

Av Lana Fredriksson - 26 april 2011 21:06

förlåt, men orkar verkligen inte nu.. 

 



Det gör så jävla ont.. </3




- Lana Fredriksson 

Av Lana Fredriksson - 26 april 2011 16:03

Det fanns en tjej, som jag verkligen lita på. Jag kunde vara mig själv med henne, jag berätta allt för henne. Hon fick mig att lämna andra vänner. Jag älskade henne väldigt mycket, jag gjorde nästan allt för henne. Jag vet att det låter patetiskt, det tycker jag också att det var. Nu är hon en helt annan person, och vet ni ? Jag ska inte slösa tid på att skriva en bra "text" som beskriver hur jag känner och så. Jag ska gå rakt på sak. Den här tjejen..( Hon vet att jag har det svårt, förlåt men jag kan inte säga varför, just nu.. ) snackar skit om en person som jag älskar så jävla mycket, får seriöst tårar nu. Jag fattar inte, att efter allt vi har gått igenom så säger hon något sånt.. Det är bara så jävla patetiskt, jag har och kommer aldrig att sjunka så jävla fucking lågt.. Det hon sa är bara så jävla, asso. Jag kan inte säga i bloggen för det är verkligen för privat, men just nu är jag bara så jävla arg. Jag träffade liksom henne nu, hon behandla mig hur bra som helst. Sen kommer det här fram.. Inget kommer någonsin bli som förut. 



     

- Lana Fredriksson 

Av Lana Fredriksson - 25 april 2011 18:49

hej bloggen :) 

Astrid gick nyss, vi hade fan as kul (y' vi gjorde lite grejor.. ;) haha ne, men ni kommer få veta snart. måste ba fixa lite ;pp 

just nu lyssnar jag på musik, som vanligt då.. :') kanske drar ut elle nåt, fast tror jag ska fixa läs loggarna först ;PppPPpPppPpPPpPPp 




min näsa blev så cp, så I decided 2 täcka över den lite. om det gör mig t fjortis borde ni fan lära er vad en fjortis är :) 


- Lana Fredriksson 

Av Lana Fredriksson - 25 april 2011 01:00

MIN BÄSTAVÄN FYLLER ÅR IDAG ! gissa vad som händer om 2 månader ? ;)

oh yeah, bitches its ma birthdayy ;))

iaf, den här texten la jag upp på min blogg när det hände massa saker och jag höll på att byta klass,

jag och linda har ju gått i samma klass sen första..

så det va ganska jobbigt. saknar gamla klassen lite ju, men nya e bättre :)

ajja, här har ni texten + bildR å låt :) 




Linda Lunquist, jag älskar dig.

Du är min andra halva, du lyser upp mitt liv.

Mår verkligen skit över hur det blev, men jag lovar.

Det kommer bli bra. Finns, och kommer alltid finnas där för dig.

Ditt namn kommer alltid finnas i mitt hjärta.. 

Vi har så jävla många minnen, tårarna bara rinner.

Det blev som det blev, men jag ångrar ingenting. 

Tiden med dig har vart bäst. 

Visst, vi har bråkat. Men har aldrig och kommer aldrig sluta älska dig. 

Kunde gett upp, men du hjälpte mig. 

Det är tack vare dig jag står där jag står idag. 

12 år med dig. Så många minnen.. 

Kommer aldrig glömma dig. 

Men just nu är det enda vi kan göra är att tänka ; It gets better. 

För det kommer det bli. Glöm aldrig att jag älskar dig

Dom 3 orden kommer direkt från mitt hjärta, 


       1 mening, 3 ord, 12 bokstäver.. jag älskar dig. 







 

My soulmate, My bestfriend.. ily ♥





imorgon spenderas dagen med Astrid och kanske Linda en liten stund :) 



Bruno Mars – Count On Me


- Lana Fredriksson . 

Ovido - Quiz & Flashcards