Lana Fredriksson ♥

Alla inlägg under mars 2011

Av Lana Fredriksson - 31 mars 2011 22:10

tja, orkar int skriva . 



 


Ashton Kutcher  

 

het jävel   .



pussN   

//


Lana Fredriksson   

Av Lana Fredriksson - 31 mars 2011 09:18

tjatja blogggäännn, ( HAHA) sitter i sängen och gör typ ingenting, ska till tandläkaren. Brukar alltid gå bra så det kommer säkert gå bra nu också ;) min buss går 9.38 enligt Linda, min alldeles egna busstid.. kollare (?) pussN på dig jao ;* 

tror jag ska vara med Astrid efter skolan idag, men vi får se ;) 

Ska in på facebook och bilddagboken sen stänger jag av datorn :) 


 Har haft med den här bilden i dom typ 3 senaste inläggen xd 


pussN   

//


Lana Fredriksson   

Av Lana Fredriksson - 30 mars 2011 22:19

1. Döda någon. 
2. säga förlåt t spanska läraren ( lång fkng historia.) 
3. Lägga in en fkng låt i min mobil .
4. Döda någon igen. 
5. **** ** ***** .
6. Vakna imorn. 
7. Försöka att inte döda någon . 
8. Bli frisk. 
9. Snacka md en person. 
10. Socialare. 
11. Stänga av datorn. 
Fuling, när jag ser dig får mitt finger stånd. 
//
Lana Fredriksson   

Av Lana Fredriksson - 30 mars 2011 20:03

Vad fan har hänt ? Jag fattar ingenting längre..

Jag ska bättra mig, Jag ska göra saker för att jag vill det,

jag ska göra saker som jag mår bra av.

Men just nu vet jag inte om jag orkar försöka mer.

Det är svårt att bättra sig när alla redan har bestämt sig för vad dom ska tycka om en.

Idioter.. 

Det ska bli bättre, men när, var och hur ?

Det är frågor som inte ens jag kan svara på. 



"When this life makes you mad enough to kill
That's Rock Bottom
When you want something bad enough to steal
That's Rock Bottom
When you feel you have had it up to here
Cause you mad enough to scream but you sad enough to tear" - Eminem . 



 




pussN   

//


Lana Fredriksson .   

Av Lana Fredriksson - 29 mars 2011 21:36

När man tänker tillbaks i tiden, tittar på bilder och tänker på gamla minnen man har med folk man inte ens pratat med längre. Så blir det plötsligt väldigt tydligt att inget här i livet blir precis som man vill, hur mycket man än försöker. Ni får tycka att jag överdriver, men det är sant. Ibland känns det ju som att man har allt, och att allt är perfekt. Men sen kommer ju stunderna när allt bara känns hopplöst och man bara vill lägga sig ner och försvinna. Men just nu.. Mår jag bra. Och det räcker för mig, jag har mått sämre så jag klagar inte . Men nu orkar jag inte skriva mer för jag ska titta på cougar town typ :) 



 


pussN   

//


Lana Fredriksson   

Av Lana Fredriksson - 29 mars 2011 09:08

tja bloggisch, VILL HA FKNG SOMMAR ! håller på å bli sjuk tror jag, elr.. jag vet inte xd ska börja skriva ordentligt, men asso mitt "ö" fuckar, asso på tangentbordet. så det blir knas liksom -.-' iaf.. 


sitter och drogar " jag kommer - veronica maggio" med systern min.. xd 






  


Chris Brown   

 

Han e snygg, sjunger bra, och verkar trevlig.. Om man inte tänker på det han gjorde med Rihanna.. (y' 



 Saknar den här gayen ;o 




 Fan va kul vi hade cheyor.. :') 


pussN  

//


Lana Fredriksson   

Av Lana Fredriksson - 28 mars 2011 21:43

tjaa bloggen, är verkligen inte på blogghumör. men ska göra ett snabbt inlägg ändå. asso jag har märkt att jag e en sån som tänker väldigt djupt, vet int hur jag ska förklara xd så ska int försöka ens x] 



okej a han e snygg, puss !  

Av Lana Fredriksson - 28 mars 2011 17:22

men tjenaa, kom typ hem nyss. daaamp dag idag, min mentor e helt sjuk i huvet.. hemringning för ingenting.. okej, jag å Christina gömde oss i nåt random kontor för vi int palla gå ut, de snöa fan! ;o å de va typ i typ 10 min, å sen efter no;n när jag ska in på spanskan så kommer min mentor å no kärringen å typ drar md mej lite längre bort som typ 2 pedofiler å min mentor ba " jag hörde att du skolka från no;n" ja ba ; " vi tappa ju bort er när vi skulle hämta jack.." å då överbröt kärringen mej å ba " NEJ! du skolka . å ja ba ; jaha ? ;s sen min mentor ba " det blir hemringning direkt, å ja ba wtf ? ;s" sen stack jag därifrån, å innan de hade jag å christina köpt monster, å hon hitta christinas å gav henne typ värsta utskällningen, fkng möte efter skolan liksom ? ;s who the fuck cares seriöst ? ;s ajja, mina föräldrar vet hur min mentor e så.. okejokej, visst jag skolka från lektionen i typ 10 min, men asso.. jag sa ju att jag tappa bort dom, då kan dom ju int säga att jag skolka ? ;o cp kärringar.. fkng idioter. asso dom särbehandlar , så fkng trött på dom. Ska se om jag får byta mentor, för asso jag pallar int md henne. 



puss fan 

//


Lana Fredriksson .  

Ovido - Quiz & Flashcards